Λαμβάνοντας υπόψη πως κάθε μαθητής είναι μοναδικός (προσωπικότητα, ενδιαφέροντα, κλίσεις, ταλέντα) δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και το δικό του τρόπο μάθησης (π.χ. ακουστικό, οπτικό, κιναισθητικό) - πολλές φορές αυτοί οι τρόποι συνδυάζονται- και πρέπει να λαμβάνει την πληροφορία έτσι ώστε να του γίνεται πιο εύκολα κατανοητή. Η εκπαιδευτική διαδικασία σέβεται τις ανάγκες αυτές και δημιουργεί το πλαίσιο ώστε όλοι οι μαθητές να επωφελούνται από την κάθε μαθησιακή εμπειρία!