• 0
Όλοι μπορούμε να γίνουμε «ιδιοφυίες» με τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία!

Όλοι μπορούμε να γίνουμε «ιδιοφυίες» με τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία!

Ίσως έχετε παρατηρήσει τον εαυτό σας να καταλαβαίνει κάποια πράγματα καλύτερα από άλλα. Ίσως, πάλι, έχετε πει «Εγώ είμαι ακουστικός ή οπτικός τύπος» ή «Αν δεν το γράψω, δεν το θυμάμαι». Όλες αυτές οι πληροφορίες μαρτυρούν ότι δεν αντιλαμβανόμαστε, ούτε μαθαίνουμε όλοι κατά τον ίδιο τρόπο. Γιατί λοιπόν να διδασκόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο;

post1

Image source: Pinterest 

Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να απαντήσει η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Δεν χρειάζεται και ούτε πρέπει να υπάρχει μόνο ένας τρόπος. Υπάρχει ο τρόπος του καθένα! Το μαθησιακό προφίλ κάθε μαθητή μαρτυρά τον τρόπο που προτιμά να μαθαίνει και είναι ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού ώστε να δημιουργήσει ευκαιρίες μάθησης για όλους μέσα σε μια τάξη.  Σε μια μαθητοκεντρική τάξη λοιπόν, κύριο ρόλο παίζουν η προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και φυσικά το μαθησιακό προφίλ του κάθε μαθητή ξεχωριστά τα οποία και λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό του μαθήματος από τον εκπαιδευτικό. Τελικός στόχος είναι όχι μόνο να μην αποκλείεται κανείς από την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά αντιθέτως, να συμμετέχουν όλοι με αυτοπεποίθηση.

Κατερίνα Λαζαρίδη – Υπεύθυνη σπουδών και ακαδημαϊκών προγραμμάτων του Learn Away


Leave a Reply